Loading...
dk

Sove i en Tesla Model S | Tesla Forum

flemmingdjensen
flemmingdjensen Oct 21 '23

Hej,

Jeg synes det er svært at blive klog på den bedste madras til at overnatte i en Tesla Model S! DreamCase er jo nok den fedeste men fylder meget. Hvad med denne her selvoppustelige madras med memoryfoam?

https://greencargear.dk/vare/gcg-max-premium-luftmadras-med-memory-foam

Hvad siger i?

Bianco
Bianco Oct 22 '23

Førsteprio er at gøre noget ved højdeforskellen mellem nedfoldede bagsæder og bagagerum. Nogle laver en plade på 3-5 cm klodser, andre finder noget der har rette tykkelse og lægger under madressen.

Dernæst skal du have en bro mellem bagsæder og forsæder. Man kan lave en træplade som hviler på midterarmlænet m noget stof imellem.

Når først du er kommet så langt, så er det ikke vigtigt hvilken madres du bruger :-)

PS Et klogt hovede fandt ud af at hvis du snurrer hattehylden 180 gr. rundt (ikke på hovedet) så kan den lukke for indblik via bagruden.

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Oct 22 '23
tintin
tintin Oct 22 '23

Min frue og jeg har overnattet med memory-foam madrassen fra Greencargear. Fungere fint hvis man kan parkere på et skrånende terræn, altså med fronten lavest ellers er man nødt til at have et indskudsstykke under madrassen fra bagsæderne og bagud

webercarbmann
webercarbmann Oct 22 '23

Min løsning. En plade i 13 mm krydsfiner og en kvalitets oppustelig madrads. 

Jeg kan sende flere billeder af pladen hvis det har int. for nogen af jer. Sidste billede er fra min solo skitur til Sct Anton i påsken. 

 

fmm1000
fmm1000 Oct 22 '23

Min løsning koster mig ikke en krone. Jeg har havehynder til at udjævne niveauet. Så en topmasdras ovenpå vi har i forvejen. Bag forsæderne har jeg oppakning jeg alligevel har med og så bare puder ovenpå. 

tintin
tintin Oct 22 '23

Fmm 1000. Problemet er at den løsning vel fylder meget? memory-foam madrassen kan ligge i funken

fmm1000
fmm1000 Oct 24 '23

Ja det er rigtigt, men når vi er to i bilen er det ikke noget problem. Så ligger madreassen der bare hele ferien og så tasker og kufferter og cykel ovenpå. Cyklen låses så til fælgene om natten og oppakningen står på forsæderne om natten.