Loading...
dk

Ultra Red | Tesla Forum

bleze
bleze Oct 14 '23

Jeg har bestilt en Model 3 i Ultra Red men er godt nok i tvivl om det er en for meget "se mig" til mig. Jeg var nede i Greve at se den nye model og håbede den havde været i den nye rød, men desværre var det den gamle blå.

Mit alternativ er Stealth Grey som er lidt mere annonym, men måske også lidt mere kedelig.

Så slog det mig at der måske findes een her inde der bor i nærheden der har købt en S eller X i Ultra Red så man kunne se farven i virkeligheden.

KimT
KimT Oct 14 '23

Fuck de andre. Gør som du selv vil. Hvis du synes den er fed, så køb den i den farve.

Alternativ - køb en i hvid og smid en folie på, så ligner du ikke nogen af de 55.000 andre Tesla'er der kører rundt.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Oct 14 '23
Ice2EV
Ice2EV Oct 14 '23

Jeg synes du skal nappe den i rød med hvidt interiør. Det er altså en skarp konstellation.

 

Har selv en 22'er i blå med hvid. Det er ikke specielt sart, indtil nu har vi kørt 30k og alt har hidtil kunnet tørres af med almindelige babywipes en gang om måneden eller når jeg opdager den er blevet beskidt.

Det skal siges vi bor på landet og jeg går som regel i arbejdstøj, og skifter ikke inden vi kører en tur. Nogen dage er jeg ret støvet, andre dage er det ikke mere måget end almindelig tøj.

 

Hvid kabine gør det bare en meget mere lys oplevelse at køre bilen. Konen mener godt nok hun får ondt i kinderne af at sidde med trutmund, idet man da kun kan have hvid kabine med botox duckface læber.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Oct 14 '23
bleze
bleze Oct 14 '23

Jeg er lettere lysfølsom og absolut mere til mørkt. Ville gerne have headliner osv mørkt også :)

P85DK
P85DK Oct 15 '23

Det er almindeligt kendt at en skarp rød giver 0,5s ved lyskrydset og 20 km/t på toppen, men rød/sort har jeg det stramt med. Hvis du vælger rød, så ville jeg gøre som Ice2EV og vælge hvid indeni

Ice2EV
Ice2EV Oct 15 '23

Man kunne måske forhøre sig om at få en "off the shelf" beige kabine.

 

Ligesom der var en der fik en sølvfarvet 3'er i 2019. Der var 6 måneders ventetid, men den kom.

PeterE
PeterE Oct 16 '23

Vælg den røde! Der er altså rigeligt mørke derude, og du vil vel gerne lægges bare lidt mærke til. Og ja, beige ville være et godt match til den røde. Vi har helt sikkert forskellige, og kombinationen af rød og hvid det bliver altså en overdreven hyldes til Dannebrog :)

bleze
bleze Oct 16 '23

Rød er absolut mindst set. Den hvide alt for meget. Jeg er vild med røde biler med dybde, men det er også en farve der forbindes med sport og "se mig", og det er ikke rigtigt mig. Den nye grå tror jeg også er flot, men det bliver bare lidt meget gråt-i-gråt i grå carport og den gamle bil ved siden af, er også grå.

KimT
KimT Oct 16 '23
Citat fra bleze

Rød er absolut mindst set. Den hvide alt for meget. Jeg er vild med røde biler med dybde, men det er også en farve der forbindes med sport og "se mig", og det er ikke rigtigt mig. 

Synes jeg nu ikke. Det er ikke det jeg har tænkt når jeg har set dem køre rundt i byen