Loading...
dk

Montering af bugseringsøje foran på Model S | Tesla Forum

Ledsager
Ledsager Jul 13 '23

Er der nogen der kan fortælle hvor man monterer bugseringsøjet foran på en Model S fra 2015? Ved at fjerne det lille plastikskjold under “kølergitteret” eller ved at afmontere “kølergitteret”. Instruktionsbogen anviser begge muligheder men skelner ikke mellem årgange på Model S. Har prøvet at lirke det lille plastikskjold af under “kølergitteret” uden held.

MOS
MOS Jul 13 '23

Et forsigtigt gæt er, at det lille, runde plastikskjold kan pilles af ved at trykke det ind på det ene "hjørne" og vippe det ud. Men jeg aner det faktisk ikke.

Men jeg ved, at små, runde plastikskjolde har det med at blive væk og kan være svære at skaffe hjem. Så pas godt på det, så du ikke fremover skal køre rundt med et hul i fronten.

Ledsager
Ledsager Jul 14 '23

Tak for tippet @bskaarup. Men en S fra 2015 har en anden front.

CanEl
CanEl Jul 14 '23

her er et klip fra S manualen

bskaarup
bskaarup Jul 14 '23
Citat fra Ledsager

Tak for tippet @bskaarup. Men en S fra 2015 har en anden front.

Ja så hjælper det jo ikke meget. Der står ellers i dokumentet "Model S Owner's Manual
2012–2020" 

CanEl
CanEl Jul 14 '23


 

Citat fra bskaarup
Ja så hjælper det jo ikke meget. Der står ellers i dokumentet "Model S Owner's Manual 2012–2020" 

det er fordi, der er vist en faceliftet model, som ingen nosecone  har.


jeg syntes at, det er mere sikkert at tage den af, og evt tage det lille øje ud, end at bakse med det uden at vide hvordan det er monteret.