Den primære udfordring er nok nyprisen. De fleste biler i den prisklasse er i dag flexleaset og de fleste leasing selskaber har en forsikringsaftale inkluderet hvor der betales omkring 1.000 kr./md.
Prøv ASG, de har før kunne lave det fornuftigt når den er købt direkte hos Tesla.
Men når det kommer til sykket, så er det jo stort set det samme som en P90DL, da den var dyrest. Der kunne den godt runde 1,2
Jeg ved ikke om det kan bruges rent forsikringsmæssigt, men den nuværende nypris for LR mener jeg er rent fiktion. Der er ikke nogen af dem der modtager LR de næste måneder der betaler i nærheden af det beløb fordi de har reserveret for lang tid siden og så snart Teslas venteliste er tømt vil jeg tro prisen ryger under 900k igen, det er den allerede i USA.
Mit gæt er at den eneste grund til den absurde listepris på 1,3 mio er at få reservationsholdere til at tro de gør et fantastisk kup ved at gennemføre ordren selv om de måske kunne være fristet til at annullere her et par år efter reservationerne blev lavet.
ASG har en grænse på 1 mio i nypris, men jeg har fundet frem til at FDM kan tilbyde forsikring på fornuftige vilkår. Ca 1.000 pr MDDen primære udfordring er nok nyprisen. De fleste biler i den prisklasse er i dag flexleaset og de fleste leasing selskaber har en forsikringsaftale inkluderet hvor der betales omkring 1.000 kr./md.
Prøv ASG, de har før kunne lave det fornuftigt når den er købt direkte hos Tesla.
Men når det kommer til sykket, så er det jo stort set det samme som en P90DL, da den var dyrest. Der kunne den godt runde 1,2
Er ikke i tvivl om den bliver sat ned i nærmeste fremtid. Spørgsmålet er hvor meget. Selv tror jeg den kommer lige under 1 mio.Jeg ved ikke om det kan bruges rent forsikringsmæssigt, men den nuværende nypris for LR mener jeg er rent fiktion. Der er ikke nogen af dem der modtager LR de næste måneder der betaler i nærheden af det beløb fordi de har reserveret for lang tid siden og så snart Teslas venteliste er tømt vil jeg tro prisen ryger under 900k igen, det er den allerede i USA.
Mit gæt er at den eneste grund til den absurde listepris på 1,3 mio er at få reservationsholdere til at tro de gør et fantastisk kup ved at gennemføre ordren selv om de måske kunne være fristet til at annullere her et par år efter reservationerne blev lavet.