Loading...
dk

Så røg min skærm osse | Tesla Forum

svhansen2006
svhansen2006 Feb 26 '20

Tesla kender til dette stadig voksende problem. De gad ikke engang lave diagnose - standardsvaret er ny MCU (den vil dø før eller senere fik jeg at vide!!) pris +20.000 kr og 8 uger leveringstid?

Sgu ikke i orden Tesla

 

Forummets indlæg er redigeret af svhansen2006 Feb 26 '20
KimT
KimT Feb 26 '20

Jeg har på skrift at prisen er 15.000,-

Men du parkere da bare bilen i 8 uger. Min kunne kun lade med 2A da den steg af. Så det var virklig realistisk at køre rundt i den med død skærm (ingen varme/AC mm i dette vejr), og vente på at Tesla får skærme hjem.

Gad vide hvor mange der ryger i Norge hver uge for tiden - med det antal man kan fornemme der skiftes i DK

Forummets indlæg er redigeret af KimT Feb 26 '20
svhansen2006
svhansen2006 Feb 26 '20

Ja det er syg dårlig service. Som jeg forstod det må alle må forvente at dette sker før eller senere! Dette er sgu da en design fejl som Tesla ikke kan være bekendt

Forummets indlæg er redigeret af svhansen2006 Feb 26 '20
KimT
KimT Feb 26 '20

Med de leveringstider - og priser har den service Kiefer har skruet sammen med Hinnerup auto/Autoskadestuen helt klart sin berettigelse.....

HemligNemlig
HemligNemlig Feb 26 '20

Måske dumt spørgsmål men svar gerne alligevel.....

Ifølge flere siger Tesla at det er en sliddel og derfor ikke dækket af garantien, men hvorfor skiftes de så når bilen er under garanti uden beregning?

Dæk er da også en sliddel og skiftes da ikke når bilen er under garanti.

Er der specielle varianter af ordet sliddel som de selv kan forvalte om der er garanti på eller ej?

P85DK
P85DK Feb 26 '20

€350-€550 og du har bilen på gaden igen på næste uge hvis du er fix på fingerne og selv kan få skærmen ud.

https://www.laadkabelwinkel.nl/tesla-mcu1-emmc-vervangen-reparatie

Hvor bor du i landet? Der er sikkert nogle som gerne vil hjælpe hvis du ikke selv har mod på at tage skærmen ud. 

svhansen2006
svhansen2006 Feb 27 '20

 

Tak for linket! Er ikke meget "gør-det-selv" desværre - bor i Charlottenlund. Er der evt en youtube video der viser proceduren?

 

P85DK
P85DK Feb 27 '20

Prøv at skriv til dem om de ikke har en DIY removal manual :-)

Ellers kan du se det her: https://youtu.be/akGDTFSGMiY