Loading...
dk

Ridse i sideruden | Tesla Forum

mkiaer
mkiaer May 10 '16

@DetailingBilpleje

Yderst værdifuld information. Jeg kører forbi Tesla Service Center Amager efter frokost og tager en snak med dem om dette problem. Skal nok holde jer alle opdateret.

T3S7A
T3S7A May 10 '16
Jeg fik at vide fra Tesla, at har man haft døren adskilt, til eks lyddæmpning mm, så vil de ikke dække vindue, håndtag mm. 
Så nok en god ide at få på skrift fra tesla at garantien stadig gælder, hvis man vælger at installere div. ting selv. 
jk
jk May 10 '16
Jeg syntes efterhånden at der er flere og flere fejl som man har påpeget, som Tesla nu tager sig af.

Der er sikkert mange - som mig - der har kørt andre biler og aldrig har oplevet sammen fejl som er på Teslaen (f.eks. ridser i sideruder). 

Selvom det så skulle være snavs/sten i fejelisten, så er de vel en konstruktionsfejl fra starten, at det kan lade sig gøre ???

Jeg vil nu også tage denne fejl med til Tesla på min bil.

Tak for oplysningen.

NCL
NCL May 10 '16
De kan ikke nægte at udbedre en fejl som er en generel fejl, fordi du har haft døren skilt ad. Det er noget andet hvis de kan bevise at det er din egen skyld fejlen er kommet.
Jeg synes det er lidt dårlig stil de er begyndt på med det her. Det virker lidt som om at fordi de har så travlt, så finder de på undskyldninger for ikke at lave tingene.
Før i tiden (sidste år) var der ingen problemer...
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 10 '16
Mkiaer : jeg kender bilerne ud og ind og mærker med det samme når en rude ikke ruller hurtigt nok ned når en dør åbnes osv osv osv. Jeg er vel egentlig en database efterhånden hehe
Henrik1968
Henrik1968 May 11 '16
@mkiaer: Fik du noget ud af dit besøg hos Tesla igår?
mkiaer
mkiaer May 11 '16

@Henrik1968

Blev desværre forhindret da jeg blev hasteindkaldt til et kundemøde. Men vil forsøge igen torsdag formiddag da jeg alligevel skal have endnu ny tid til en række garanti reparationer der stadigvæk ikke er blevet løst efter at have haft bilen i næsten 1 år. Skal nok vende tilbage med status.

mkiaer
mkiaer May 12 '16
Så fik jeg mulighed for at kigge forbi Tesla på Amager i dag og de anerkendte at ridsen i ruden var forårsaget af en skrue i håndtaget på ydersiden af døren, der sikkert er opstået i forbindelse med at de løste et tidligere problem med knirken i døren, når jeg hvilede "GTI" armen på den under kørsel -så @DetailingBilpleje, mange tak for at du delte info :-)


Tesla vil ordne det på deres regning. Kunne først få en tid tidligst i begyndelsen af juli, men pga. ferie m.m. får jeg det først fikset i midten af juli.
I øvrigt var jeg helt vildt overrasket over hvor mange Tesla'er der stod inde på Service Centeret. Håber ikke at de alle sammen stod der pga. garanti reparationer.

FrederikC
FrederikC May 12 '16
Min holder ihvertfald derinde på 3.dag pga. garanti reps.
Sider: « 1 2