Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

Jabba
Jabba Jan 21 '16

Jeg er ikke blevet klogere på hvordan man laver en playliste direkte i bilen.

Jeg har ingen planer om at oprette en privat spotify konto og har heller ikke lyst til at sidde på computeren og lave playlister for efterfølgende at synkronisere med Spotify i bilen.

Efter lidt søgninger, lader det til at jeg ikke er den eneste der ved hvordan man opretter playlister direkte i bilen eller om man overhovedet kan.

Alle jer Spotify eksperter, kom frisk. Kan det virkelig passe at jeg er den eneste der ikke kan oprette en playliste direkte i bilen?

EVfan
EVfan Jan 21 '16

@Jabba

Med bilen's konto er det vist kun "like" tasten +, som så laver en mulig liste. Ingen mulighed for at redigere så vidt jeg har fundet af.

Spotify har et familie abonnement med 5 forskelige konti til 199 kr.

/Jens

DKLykke
DKLykke Jan 21 '16
Har lige været til Tesla event og der spurgte jeg til Spotify playlister og fik oplyst at det kræver privat konto.
Klaus_
Klaus_ Jan 22 '16

Min hjerne kan stadig ikke forstå, at når Tesla'en kan finde tusindvis af andre brugeres public playlists, at den så ikke kan finde de public playlists som JEG laver på min computer, med et andet Spotify konto end det som Tesla'en bruger (som jo er Tesla's konto)... det lugter af nogle playlists synkroniseringsproblemer hos Spotify.  

Det havde ellers været en smart måde at kunne sidde i ro og mag og udvælge sange på computeren, smide dem på en public playlist, som Tesla'en så kan "follow".

Ledsager
Ledsager Feb 15 '16
Er der nogen der ved hvordan man udskifter den medfølgende og installerede Spotify konto med sin egen private?
KbhP90DL
KbhP90DL Feb 15 '16
Blot gå til Indstillinger -> Apps -> Multimedia og klik "log ud" for konto, så kan du bruge din egen.
Ledsager
Ledsager Feb 16 '16
Tak. Det prøver jeg.
Jabba
Jabba Feb 16 '16
Er der andre der oplever at de favoriter der bliver gemt under "Songs" har det med at forsvinde? 

Det eneste fix jeg kender til, er at reboote skærmen, men det er sgu noget omstændigt og irriterende at skulle gøre det jævnligt, når man bare vil ud i bilen og køre afsted.

HS
HS Feb 16 '16
Ja det er desværre det samme for mig og reboote er også den eneste løsning jeg har kunne finde. Bh. Henrik
Michael84
Michael84 Jun 13 '16

Er jeg den eneste der oplever at spotify pludselig crasher og hakker i lyden? Lyden bliver som en gammeldags cd med ridser i? Skifter jeg til radio, så kan jeg slippe af med det, men hvis jeg skifter til TuneIn fortsætter lyden uændret. Eneste fix jeg har fundet på det er en restart af den store skærm.

TorbenS
TorbenS Jun 13 '16

Min driller på en lidt anden måde. Når jeg starter på en tur så kan Spotify ikke fortsætte derfra hvor den stoppede. Så skal jeg skifte til DAB nogle minutter og så tilbage til Spotify for at kunne fortsætte.

PeterE
PeterE Jun 13 '16

Jeg har ingen problemer overhovedet, men jeg bruger også min Spotify premium konto - selvom det ingen indflydelse burde have. Det gør så også at min playlists er 100% opdaterede.

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Jun 13 '16
Michael72
Michael72 Jun 13 '16

@Mcihael84; min Spotify gør præcis det samme. Jeg har lagt mærke til, at det oftest er de sidst 10-15 sek af en sang. Min løsning er at resette den store skærm, som dig. Irriterende, men mon ikke der snart kommer en update der klarer det?

@PeterE, min er også en Premium konto, dvs den jeg har hjemme også, men altså alligevel med problemer.

Michael84
Michael84 Jun 13 '16

Det er også premium jeg kører fra... Når jeg har resettet og er køreklar med musikken igen, så går der ikke mange numre før vi er tilbage i samme "rille"... Det kommer nok af sig selv med en opdatering når jeg ikke er den eneste der har oplevet det... :-)

Thor
Thor Jun 13 '16

Jeg har selv oplevet skratten undervejs Spotify, og så er jeg så heldig, at vi har hollandske playlister m.v, da den åbenbart mener den er i Holland.

Jeg har dog ikke oplevet et mønster i den skratten / rillen i Spotify, det er lforskelligt fra hvornår jeg oplever det.

DeaconWP
DeaconWP Jun 13 '16

Må jeg spørge:

Tror I, at jeg kan høre DR P 4 Midt og Vestjylland uden problemer?

KimT
KimT Jun 13 '16

Af en eller anden grund er der meget udfald på DAB på P4 - P3 er ok, og på FM er den også bare ringe. Men i S'ern er antennen vist bare generelt ringe. Ved ikke om det samme gælde i X'ern - må da håbe de har forbedret det

Michael84
Michael84 Jun 14 '16

Ved ikke om det kan være VIN-relateret, men min VIN95xxx har ikke problemer med FM udover at den af en eller anden årsag nogle gange skratter når jeg kommer til bilen. Et skift til en anden kanal og tilbage igen giver mig klart signal, men det kan selvfølgelig være fordi jeg færdes steder med generelt godt signal. DAB ved jeg ikke noget om, da jeg er lidt oldschool... :-)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9