Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

rms
rms Jan 27 '14

Ole65, Kajakaj, JF og Christer, Lyder til at vores biler er på samme fragtskib til Holland :) glæder mig utrolig meget til levering, Strøm, forsikring, Iphone app, alle klar, mangler bare bilen :)

kajakaj
kajakaj Jan 27 '14

Hej Rune. Tak for info. Glæder os rigtig meget. Alt er også parat her og opsparingen klar til det vildeste bilkøb nogensinde. Skal lige på 2 ugers ferie sydpå inden, men det når vi nok også. Har nogen af Jer hørt fra Tesla ang. leveringstidspunkt?

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Jan 27 '14
rms
rms Jan 27 '14

Hej Kaj, Har ikke hørt fra Tesla DK endnu, sker nok i starten af februar, lyder fedt at tage ned i varmen væk fra sne og kulde, så bliver det ikke engang en af de rejser man ikke vil hjem fra når bilen står klar til levering!

Ole65
Ole65 Jan 27 '14

Hej rms

Det håber jeg meget, MEN min Tesla er fortsat i produktion;-) (nu i mere end 14 dage). 

Jeg ved ikke, om det er en fejl/mangl. opdatering på "my Tesla", eller om det kan skyldes, at min bil (grå metal) står og venter på at blive malet. Hvilke farver er jeres biler?

Under alle omstændigheder kan vi alle glæde os over, at det snart er meget tæt på - det bliver SÅ godt.

 

rms
rms Jan 27 '14

Metallic blue, tror at Holland har mere opdateret info ift. websitet.

JF
JF Jan 27 '14

Min er også grå-metal og blev skiftet fra "In Production" til "In Transit" i lørdags.

christer
christer Jan 27 '14
Min er sort og gik også i "afsendt fra fabrikken" i lørdags. Glæder mig helt vildt, har opsat stik i garagen samt besluttet forsikring (Alka). Nu skal jeg liiiiige have solgt Audien og monteret en ny garageport - Teslaen er så bred at den vil næsten støde på bærearmene på den gamle vippeport:)
Hookmaker
Hookmaker Jan 28 '14

Iht. Tesla HQ Holland er det nu ganske vist: VIN P29488 er i produktion, og forventet udlevering i DK første uge i marts. YESSS! Men dødirriterende at min MyTesla er helt ude af trit.

Strøminstallation i weekenden

19" lugano med Conti SportContact5 bestilt

TPMS sensorer bestilt i US.

Så mangler vi bare en autosaddelmager til at beklæde midterbarren i soltaget og hattehylden...;-)

Ole65
Ole65 Jan 28 '14

Fik i dag besked pr. email fra Tesla DK med en bekræftelse på, at min Tesla er afsendt fra Fremont. Aftale om leveringsdato indgås, når bilen afskibes til Holland. Jeg skal nu tage stilling til evt. vinterdæk, servicepakke mv. Endelig!

Kiefer
Kiefer Jan 29 '14

Så fik jeg også opkaldet fra Tesla Holland, de ville bare lige høre om det var ok at jeg fik bilen i 2. halvdel af marts i stedet for 2. halvdel af april og at hvis det var ok, ville jeg blive kontaktet 30 dage før levering af Tesla igen.

 

Det var vist ok :-)

 

Bilen står stadig som "sourcing parts" på myTesla...

 

/Martin

DerHansi
DerHansi Jan 29 '14

Jep, jep, jep

 

Så er det snart Teslatime :-) Fik langt om længe snøvlet mig sammen til at tage telefonen med det mystiske, hollandske caller-id. Den flinkemand ville da også gerne levere min knaldrøde P85 i marts fremfor april. Ja, mere skal der ikke til for at sådan en snestormsdag pludselig bliver meget bedre

Der Hansi :-)

DerHansi
DerHansi Jan 29 '14

Er der forøvrigt nogle feinschmeckere herinde som er potentielle købere til en Vintage Ford Cougar 2,5 V6, årgang ultimo det 20 århundrede ?? :-)

Der Hansi

Forummets indlæg er redigeret af DerHansi Jan 29 '14
Hookmaker
Hookmaker Jan 29 '14

...og så kom den på MyTesla 

In Production

The Tesla Factory is building your Model S

kajakaj
kajakaj Jan 29 '14

Bilen klar til afhentning i Kastrup d. 11.3 - Ferie sydpå uge 9 og 10, så det passer perfekt.

Spies sloganet "Ferier du ikke vil hjem fra" gælder absolut ikke for os denne gang..

~~Bestilte 26.9. Gik i produktion ca. 7.1. Færdig produceret 23.1. Levering 11.3

Bluecoffee
Bluecoffee Jan 29 '14

Tillykke med det! Det bliver en fest!

ortkir
ortkir Jan 29 '14

Også tillykke herfra - er spændt på at høre hvordan det føles !!!!!!

kajakaj
kajakaj Jan 29 '14

Tak for det Henrik og Jess. Underligt at køre ind og tanke den gamle benziner for sidste gang i går. Pludselig er det virkelighed at bilen snart står i garagen. Fantastisk - kan ikke rigtig koncentrere mig om at planlægge ferien i øjeblikket, men af sted skal vi alligevel.

Larsen
Larsen Jan 30 '14
Har helt tilbage i maj 2013 bestilt min Tesla til levering i Marts 2014. Blev forleden bekymret for leveringstiden, da den stadig stod som "sourcing parts", og jeg skrev derfor til Holland i går. Har idag fået en mail hvor de skriver min Tesla lige nu er ved at blive lakeret i sin smukke hvide farve. (Det står der faktisk) samtidig er status nu ændret til "In production" . Som nogle af I andre også antyder, så har de åbenbart ikke styr på status opdateringerne på "My Tesla. Lidt irriterende. MEN, det ser ud til at jeg får min smukke hvide Tesla i Marts. Foråret er et fantastisk tidspunkt at få ny bil på.
Larsen
Larsen Jan 30 '14
Lagde lige mærke til at Hookmaker har skrevet sit stelnummer længere oppe i tråden, og stelnummeret på min Tesla er kun 5 numre tidligere, altså 29483.
Hookmaker
Hookmaker Jan 30 '14

@Larsen, HQ i Holland sagde at de nu er med på produktionsplanen, så har du bestilt levering i marts, så kommer den i Marts..;-) Hvis det er til "efterlevering" så har de sikkert planlagt nøje derefter, og derfor de tætliggende VIN numre. Der kommer et ordentligt vred til Danmark i marts..;-)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»
Dette emne er sticky